uveřejneno: 02.04.2015 | autor: Slonina
Pokud sledujete TV Polar jistě jste zaregistrovali naši spolupráci s tímto médiem. Letos jsme ve vysílání vyhlásili poměrně jednoduchou vědomostní soutěž a výherce si pochutná na správně hořkém pivku!
Radost byla tak veliká, že neváhal na místě karton plechovkového piva Ryze Hořká 12 (od generálního partnera soutěže pivovaru Radegast - DÍKY!!!) roztrhat a podělit se o výhru s televizním štábem. Právě takové lidi máme nejraději! Spontánní, energické a přátelské! Věříme, že výherci Janu Chlebikovi z Karviné přijde pivo k duhu a bude se držte našeho motta: "Život je hořký. Bohudík!" Soutěž rovněž zaznamenala rekordní zájem ze strany diváků a za to Vám patří samozřejmě obrovský dík! Těšíme se na vás na dalších koncertech, kterých ještě bude celá spousta, stačí sledovat sekci Program.
Soutěž Líheň pořádá od prvopočátku společnost Viking agency s.r.o., která se specializuje na produkci kulturních, společenských i sportovních akcí pro klienty i soukromé osoby. Agentura je na trhu od roku 1999 a za tuto dobu již uspořádala řadu významných českých i mezinárodních akcí.
více o pořadateli© 2024 copyright Líheň, všechna práva vyhrazena, Vytváříme webové stránky bez starostí AGILIS media, redakční systém CMS Agilis